template-browser-not-supported

Identidad corporativa

Identidad Corporativa

Emblema oficial de la Universidá d’Uviéu

  • Color
  • Blancu y negru
  • Plata
  • Verde

L'emblema oficial de la Universidá d'Uviéu ta compuestu pol escudu y el logotipu "Universidá d'Uviéu". L'escudu de la Universidá d'Uviéu, fundada en 1608 por deséu y disposición de Fernando Valdés-Salas, deriva de la heráldica del llinaxe Valdés. La so actual representación oficial básase en llabres esculpíes nes piedres esquineres del edificiu orixinariu de la Universidá d'Uviéu, construyíu ente 1574 y 1608, y na piedra armera del primitivu Colexu de San Gregorio, fundación valdesiana tamién, asitiáu güei na muria del Paraninfu. Tanto les llabres esquineres como la piedra del Paraninfu constitúin les representaciones más antigües del escudu de la Universidá d'Uviéu.

Nesta páxina atópense disponibles pa la descarga toles aplicaciones en color, gris y verde sinople del emblema oficial según el diseñu gráficu y les versiones central y llateral que se recueyen nel Manual d'Identidá Corporativa de la institución, aprobáu en Xunta de Gobiernu de 26 de marzu de 2013.

Toles variantes del emblema tán disponibles en tres formatos distintos:

  • eps: formatu vectorial pa profesionales.
  • jpg: formatu d'imaxe pa usu xeneral.
  • png: formatu d'imaxe pa usu web.

Además, en el Consejo de Gobierno de 2 de febrero de 2023, se aprobaron tres anexos a este manual, que sigue estando plenamente vigente, para regular algunas cuestiones que no se recogían en dicho documento. Los anexos amplían el uso del sello institucional, regulan el uso en distintos idiomas y establecen una nueva identidad digital que, a su vez, puede usarse para unificar la marca gráfica de las distintas estructuras de la Universidad de Oviedo.

En concreto:

  • El anexo 1 regula el uso del sello institucional, y lo circunscribe a su empleo institucional por parte del Rectorado y a su utilización en el material promocional de la Universidad de Oviedo.
  • El anexo 2 recoge el uso del emblema en distintos idiomas (inglés y asturiano) y recopila las diferentes versiones (colores y disposición) en cada uno de ellos.
  • El anexo 3 establece la identidad digital de la Universidad de Oviedo, aquella que se usará por parte de la institución en los medios sociales (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Youtube…). Además, este diseño contará con una función adicional: unificar la identidad gráfica digital de la Universidad de Oviedo. Para ello, se pone a disposición de las distintas estructuras (centros, departamentos, servicios, grupos de investigación, y proyectos de la Universidad de Oviedo) para que pueda ser usado como su propio logotipo o se pueda integrar con los logotipos ya existentes.
Documents