El xerente dirixe la Xerencia y los servicios alministrativu y económicu de la universidá. Va Ser propuestu pol rector y nomáu por ésti, acordies con el Conseyu Social, atendiendo a criterios de competencia profesional y esperiencia. Tendrá De tar en posesión de títulu universitariu oficial, va dedicase a tiempu completu a les funciones propies del so cargu y nun va poder desempeñar funciones docentes. Correspuenden al xerente les siguientes funciones:
- Dirixir los servicios alministrativu y económicu y coordinar l'alministración de los demás servicios de la universidá.
- Exercer, por delegación del rector, la xefatura del personal d'alministración y servicios.
- Velar pol cumplimientu de los alcuerdos de los órganos de gobiernu de la universidá sobro la organización material y personal de l'alministración universitaria.
- Exercer el control de la xestión de los ingresos y gastos incluyíos nel presupuestu de la universidá, supervisando'l cumplimientu de les sos previsiones.
- Ellaborar y actualizar l'inventariu de los bienes y derechos qu'integren el patrimoniu de la universidá.
- Cualesquier otra competencia que-y sía delegada pol rector o conferida nos presentes Estatutos y nes normes dictaes pal so desenvolvimientu.
De la Xerencia dependen trés vicegerencias y siete servicios: Xestión de Personal, Réxime Económicu de Personal, Contabilidá Presupuestaria y Financiera, Contabilidá de Costos y Presupuestación, Serviciu de Control de Xestión Económica y Presupuestaria, Serviciu de Contratación y Patrimoniu y Alministración de Campus (Seis alministraciones de Campus: El Cristu A, El Cristu B, El Milán, Xixón, Llamaquique y Mieres).
Les tres vicexerencies son les siguientes:
- Vicexerencia de Recursos Humanos y Organización.
- Vicexerencia d’Asuntos Económicos.
- Vicexerencia Técnica d’Infraestructures.
La Vicexerencia Técnica d'Infraestructures dirixe y coordina la oficina técnica d'infraestructures y los servicios al so cargu que son responsables de la planificación, xestión y control de proyectos d'obres y instalaciones, así como'l mantenimientu d'edificios, les sos instalaciones y zones verdes. Esta vicexerencia encárgase tamién de l'adquisición d'enerxía de la Universidá d'Uviéu y del control de consumos al traviés de la oficina de control d'instalaciones enerxétiques (CIEN) y colabora y promueve la implantación de les midíes necesaries pal aforru enerxéticu en coordinación coles pautes establecíes pol Vicerrectoráu de Sostenibilidá, Movilidá y Mediu Ambiente.
Depende de la Vicexerencia Técnica d'Infraestructures la coordinación de los servicios xenerales de:
- Mantenimientu
- Mantenimientu Integral, mantenimientu d’instalaciones de protección contra incendios, mantenimientu d’ascensores y aparatos elevadores
- Llimpieza
- Xardinería
- Seguridá
- Reprografía
Tamén ufre asistencia técnica en materia d’obres y instalaciones a los centros universitarios, así como apoyu a la investigación al traviés de la so oficina técnica.