template-browser-not-supported

Noticias

Les universidaes d'Uviéu, La Rioxa y Huelva ponen en marcha un proyectu d'intercambiu estudiantil para l'alumnáu de los sos programes de mayores

Los estudiantes d'Asturies van poder cursar parte de la so formación nes universidaes de La Rioxa y Huelva, de la que la universidá asturiana va recibir alumnáu de los otros dos centros | L'oxetivu final ye llograr una inmersión total na vida, la cultura y la formación d'otres comunidaes autónomes al traviés de los sos programes universitarios para mayor | María Pilar García Cuetos, vicerrectora d'Estensión Universitaria y Proyección Cultural, destaca que la idea principal ye “conectar a estudiantes de distintos puntos d'España por que convivan mientres una selmana ya intercambien les sos esperiencies y vivencies”
 

Los estudiantes que participen nos programes universitarios para mayores de les universidaes d'Uviéu, La Rioxa y Huelva van poder beneficiase d'una iniciativa conxunta de movilidá estudiantil para cursar parte de la so formación nestes instituciones d'enseñanza cimera. Asina, les trés universidaes participantes van convertir n'emisores y receptores del alumnáu que participa nos sos distintos programes para mayores; nel casu de la Universidá d'Uviéu, más conocíu como PUMUO. 

María Pilar García Cuetos, vicerrectora d'Estensión Universitaria y Proyección Cultural, destaca que la idea principal d'esti proyectu ye “conectar a estudiantes de distintos puntos d'España por que convivan mientres una selmana ya intercambien esperiencies y vivencies personales dientro y fora de los programes universitarios para mayores”. Asina, l'alumnáu participante va tener oportunidá d'asistir a asignatures y talleres d'estos programes d'otres universidaes españoles y vivenciar otros planteamientos, ampliando la so esperiencia académico y personal. 

La vicerrectora sorraya que'l programa inclúi actividaes formatives mientres tola xornada diaria, yá que cunta con visites académiques y culturales a centros y llugares destacaos d'interés de la comunidá autónoma receptora. “L'alumnáu de les trés universidaes (Uviéu, Huelva, La Rioxa) va participar en toles actividaes que s'entamen en cada see, de manera que los residentes de cada universidá exerzan de anfitriones para los sos compañeros y compañeres de les otres universidaes participantes”, indica García Cuetos. 

“L'oxetivu final ye llograr, para esti alumnáu, una inmersión total na vida, la cultura y la formación d'otres comunidaes autónomes al traviés de los sos programes universitarios para mayores”, añede Javier Fernández Río, director d'área d'Estensión Universitaria. Fernández Río recuerda que PUMUO cumplió yá más de 20 años d'esistencia y, anque nel pasáu plantegáronse acciones puntuales d'intercambiu d'alumnáu con programes similares n'otres universidaes españoles, llegó'l momentu d'establecer propuestes más concretes. Ello ye que el director d'área comenta que los mesmos alumnos que s'integren en PUMUO amosaron interés en participar nesti tipu d'iniciatives. 

Información práctica para l'alumnáu asturiano

Los dos cursos nos que van poder participar los estudiantes de la Universidá d'Uviéu van desenvolver en La Rioxa, del 26 de febreru al 1 de marzu, y n'Huelva, del 8 al 12 d'abril. Cada cursu tien una duración de 30 hores lectives, de llunes a vienres. La matrícula, de 460 euros para los alumnos qu'opten per La Rioxa y de 540 euros para los que se decidan per Huelva, inclúi'l desplazamientu n'autocar, d'ida y vuelta, a la universidá de destín y l'agospiamientu con almuerzu. El númberu mínimu y máximu d'estudiantes para poder realizar el programa ye de 15 y 18, respectivamente. 

Para formalizar la matrícula, van tener en cuenta los siguientes criterios: nun participar n'otru taller de movilidá, mayor númberu d'asignatures superaes, mayor númberu de talleres superaos, matrícula en cursu o semestre completu y mayor antigüedá en PUMUO. Les matrícules van realizar ente'l 18 y el 19 de xineru de 2024 y, en casu d'haber vacantes, van ampliar hasta'l 30 de xineru. Tolos trámites van poder realizase online o tamién presencialmente, solicitando cita previa en: http://www.uniovi.es/estudios/pumuo (escoyendo nel desplegable Estensión Universitaria).
 

Documents