template-browser-not-supported

Noticias

Nueva directiva del Conseyu d'Estudiantes de la Universidá d'Uviéu

La Xunta Electoral del Conseyu d'Estudiantes fai pública la proclamación de candidatures electes a la presidencia, vicepresidencia, secretaría y tesorería del máximu órganu de representación estudiantil de la Universidá d'Uviéu | Jesús Vera Berdasco va ser el presidente; Pelayo Alonso Buelga, vicepresidente; Andrés Fernández Menéndez, secretariu, y Estela González Areces, tesorera
 

La Xunta Electoral del Conseyu d'Estudiantes fixo pública güei la proclamación de candidatures electes a presidencia, vicepresidencia, secretaría y tesorería del máximu órganu de representación estudiantil de la Universidá d'Uviéu.

Tres un procesu electoral que reflexó l'interés y l'esmolición de los estudiantes polos asuntos qu'afecten a la so vida académico y universitario, Jesús Vera Berdasco foi escoyíu como presidente del Conseyu d'Estudiantes. La elección de Vera Berdasco y el so equipu (como secretariu reelecto, Andrés Fernández Menéndez, como tesorera, Estela González Areces, y como vicepresidente Pelayo Alonso Buelga) representa, según el candidatu electu, un votu d'enfotu na continuidá del trabayu realizáu y nel afitamientu de los llogros alcanzaos hasta'l momentu.

Nel so discursu de presentación de candidatura, Jesús Vera Berdasco espresó'l so agradecimientu a la comunidá estudiantil pol respaldu recibíu y repitió el so compromisu de siguir trabayando en beneficiu del estudiantáu. Destacó la importancia de la unidá y la coordinación ente los estudiantes pa enfrentar los desafíos futuros, especialmente nel contestu de les próximes elecciones al Rectoráu.

La nueva directiva del Conseyu d'Estudiantes comprometer a siguir representando fielmente los intereses y derechos de los estudiantes de la Universidá d'Uviéu, según a trabayar na meyora constante de les condiciones académicu y social de la comunidá universitaria.