template-browser-not-supported

Noticias

La Universidá de Cantabria abre la XIV Lliga d'Alderique Interuniversitario del Grupu 9 d'Universidaes

El rector de la UC, l'alcaldesa de Santander y el secretariu xeneral del G9 dieron la bienvenida a los 43 estudiantes y 10 equipos participantes | La representante de la Universidá d'Uviéu Inmaculada Álvarez Lorenzo compite pol premiu al meyor discursu

L'alcaldesa del Conceyu de Santander, Xema Igual, inauguró esta tarde, xuntu col rector de la Universidá de Cantabria (UC), Ángel Palacios, y el secretariu xeneral del Grupu 9 d'Universidaes (G9), Jorge Martín, la XIV Lliga d'Alderique G9, na que compiten 43 estudiantes y 10 equipos de les nueve universidaes que conformen l'asociación, lo mesmo que de la Universidá de Murcia, entidá collaboradora.

Entamada pola UC y convocada pol Grupu 9 d'Universidaes, dende güei y hasta el vienres, 12 d'abril, el Palaciu de La Madalena, el campus UC y el Parlamentu rexonal van allugar les distintes pruebes para ver quién llograr proclamase campeón de la Lliga d'Alderique, según el Meyor Discursu G9.

“Ye importante que los universitarios tengan les moliciones de participar na vida social, de ser críticos, de manifestar el pensamientu nun clima d'educación, d'esplicación y de saber defender cada unu de les idees. Esta iniciativa sobre alderique ye importante porque importante ye para la vida”, destacó l'alcaldesa que convidó a tolos participantes a esfrutar de la ciudá nestos díes de la competición.

Palacios, coles mesmes, dio la bienvenida a tolos asistentes y destacó la iniciativa de la Lliga d'Alderique, “que tien xuna tradición perllarga y ye un ésitu del G9”, por esi llabor que tien l'alderique d'ayudar a ordenar el discursu, a preparar una intervención, a tener claro cómo se tien qu'esponer; porque cuando daquién prepárase para esponer nun alderique, aprender muncho más que si namá lleer y el trabayu n'equipu, porque tolo que sía fortalecer les capacidaes que tienen que ver con esti aspeutu ye bien importante.”

La directora de l'Aula d'Alderique UC, María Canteru, presentó'l VIII Certame a Meyor Discursu mientres l'actu d'inauguración -na Sala Bringas Riancho del Palaciu de La Madalena- , que pudo siguise en streaming al traviés de la páxina de la UC.

Tres la inauguración, tuvo llugar el VIII Certame al Meyor Discursu G-9, que trató sobre ‘El dilema d'escoyer una película / serie en streaming’, y nel que participaron los estudiantes escoyíos per cada universidá, dientro de los que formen parte de los sos respectivos equipos. En concretu, el meyor discursu va escoyer ente Alejandro Román Pérez (de la UC), Carlos Martínez Martínez (de la UCLM), José Eduardo Fernández Razo (de la UEX), Mohamed Yassin Hallouzi Aboulouafa; Cristóbal Alcaraz García (UM); Inmaculada Álvarez Lorenzo (UO); Amaya Tanco Latienda (UPNA); Aritz Piris Postigo (UPV/ EHU); Aitana Lasota Jiménez (UR) y Teresa Rubio Gaspar (UZ).

Desenvolvimientu de la XIV Lliga d'Alderique

Tres esta primer xornada, les Facultaes de Ciencies Económiques y Empresariales y de Derechu de la UC van allugar dende les 9.00 hores de mañana, día 11, los distintos alderiques, cuartos de final y semifinales, que se van desenvolver a lo llargo de too el día, produciéndose a les 20.00 hores l'anunciu de los finalistes.

Darréu, el Parlamentu de Cantabria va allugar el vienres 12, a partir de les 12.00 hores, la final ente los dos equipos qu'algamen esta fase. 

El ganador del certame al 'Meyor Discursu' y a les 13.15h, la entrega de premios y clausura de la XIV Lliga d'Alderique G9. Les sesiones van poder siguise vía streaming mientres tola xornada al traviés de la web de la UC y del Parlamentu de Cantabria.

Participen nel certame les 9 universidaes del G9 -Cantabria, Castiella La Mancha, Estremadura, Illes Balears, La Rioxa, Pública de Navarra, Uviéu, País Vascu y Zaragoza-, según la Universidá de Murcia como entidá collaboradora defendiendo la tema '¿La intelixencia artificial va dexar obsoleto al profesoráu?'. 

El patrocinadores institucionales de la Lliga d'Alderique G9 son el Parlamentu de Cantabria, el Conceyu de Santander, el Palaciu de la Madalena y Santander Convention Bureau.