template-browser-not-supported

Noticias

La Facultá de Formación del Profesoráu y Educación de la Universidá d'Uviéu llogra la certificación calidable AUDIT de ANECA

La certificación AUDIT sofita la calidá de los centros n'aspeutos tan variaos como les titulaciones qu'imparten, la dirección y planificación de les enseñances, la orientación de los estudiantes y la xestión de los recursos humanu y material | José Miguel Arias, vicerrector de Xestión Académica en funciones, destaca que, con esta nueva reconocencia, son yá siete los centros de la universidá asturiana que disponen d'esti sellu calidable | El decanu de Formación del Profesoráu y Educación, Celestino Rodríguez, sorraya que la certificación “déxanos consolidar una cultura de la calidá participativa sofitada n'oxetivos concretos y accesibles, con mecanismos axilosos y alliniaos na meyora permanente de los procesos d'enseñanza-aprendizaje” | Les facultaes de Bioloxía, Economía y Empresa y Xeoloxía y l'Escuela Politécnica de Mieres tán peracabando yá los trabayos para consiguir les sos certificaciones AUDIT

La Facultá de Formación del Profesoráu y Educación de la Universidá d'Uviéu llogró la certificación AUDIT de l'Axencia Nacional d'Evaluación de la Calidá y Acreditación (ANECA) que sofita la implantación del so sistema de garantía interna calidable. La certificación AUDIT ye un sellu que ratifica la calidá de los centros n'aspeutos tan variaos como les titulaciones qu'imparten, la dirección y planificación de les enseñances, la orientación de los estudiantes y la xestión de los recursos humanu y material.

El vicerrector de Xestión Académica en funciones, José Miguel Arias, sorraya que, con esta nueva certificación, son yá siete los centros que llograron na Universidá d'Uviéu la certificación AUDIT. Son, en concretu, la Escuela Politécnica d'Inxeniería de Xixón, la Escuela Cimera de la Marina Civil, la Facultá de Comerciu, Turismu y Ciencies Sociales Xovellanos, la Facultá de Derechu, la Escuela d'Inxeniería Informática d'Uviéu y la Facultá Padre Ossó, centru adscritu a la universidá asturiana, y, agora tamién, la Facultá de Formación del Profesoráu y Educación. 

Arias fai fincapié en que la nueva certificación d'esta facultá reflexa l'esfuerzu y collaboración” del equipu directivu, estudiantáu, profesoráu, personal técnico, de xestión, alministración y servicios, y de la redolada social, educativu y empresarial venceyáu al centru. Arias recuerda tamién que'l modelu de certificación AUDIT ye bien esixente y rique un gran esfuerzu y coordinación ente los centros y l'Unidá Técnica calidable (UTC), dependiente de la so vicerrectorado.

El llogru d'esta certificación ye un pasu previo y obligao pa solicitar la acreditación institucional, una reconocencia qu'asegura la calidá académica global del centru y dexa la renovación automática de los títulos qu'ufierta teniendo en cuenta'l so sistema internu de xestión calidable. 

Celestino Rodríguez, decanu de la facultá, apunta que la incorporación d'esti sistema de acreditación contribúi a fortalecer el sistema d'aseguramientu internu calidable que la Universidá d'Uviéu lleva a cabu de forma institucional. “Coles mesmes, la certificación dexa a la nuesa facultá consolidar una cultura de la calidá participativa sofitada n'oxetivos concretos y accesibles, con mecanismos axilosos y alliniaos na meyora permanente de los procesos d'enseñanza-aprendizaje”, asegura'l decanu. “Incluyir na política calidable, amás de la meyora del rendimientu académicu, aspeutos como la valoración del comportamientu éticu, la prevención del fraude académicu, sumáu a estratexes qu'ayuden a torgar situaciones d'intolerancia, discriminación o cualquier tipu de intimidación, conxuguen xuna manera distintiva d'esistir d'esta facultá”, añede. “El nuesu centru, dempués d'un esfuerzu terrible pa consiguir la implantación AUDIT, tien que sentise fondamente arguyosu y mirar al futuru cola ilusión de los importantes retos que van venir nos próximos años”, enfatiza.

El Vicerrectorado de Xestión Académica esplica que la universidá peracaba yá los trabayos previos pa llograr la certificación AUDIT de cuatro nuevos centros: la Facultá de Bioloxía, la Facultá d'Economía y Empresa, la Facultá de Xeoloxía y l'Escuela Politécnica de Mieres. “Los centros tán bien implicaos nel llogru d'esta certificación cuidao que supon la constatación de que l'alumnáu ta recibiendo xuna formación universitaria con niveles calidable oldeaos”, conclúi'l vicerrector. 

Documents