template-browser-not-supported

Noticias

Un estudiu colaborativo del INCAR y l'Universidá d'Uviéu recibe'l Premiu AsturChem2023

Esti galardón, iniciativa que per tercer añu consecutivu entama la Sección Territorial de la Real Sociedá Española de Química col patrociniu de la empresa asturiana Industrial Química del Nalón, escuerre amontar l'impactu y la visibilidá de la investigación química desenvuelta n'Asturies

El trabayu presentáu por José Manuel Reciu, catedráticu del Departamentu de Química Física y Analítica de la Universidá d'Uviéu, alzóse esta tarde col Premiu AsturChem2023. Son autores del estudiu Alberto Martínez Jodar, Silvia Villar Rodil, Daniel Fernández Carrasco y José Ignacio Parredes, per parte del INCAR, y María Salvador, Pilar Pertierra y José Manuel Recio, pola Universidá d'Uviéu. 

El xuráu destacó la multidisciplinariedad de la publicación, emanada d'una collaboración ente grupos del Institutu de Ciencia y Nanotecnología del Carbonu y l'Universidá d'Uviéu. Esti trabayu consistió na preparación y caracterización de nanoestructuras de seleniuro de molibdenu (IV) aplicaes al amenorgamientu de nitroarenos, incluyendo estudios mecanísticos y teóricos.

El premiu AsturChem2023, iniciativa que per tercer añu consecutivu entama la Sección Territorial de la Real Sociedá Española de Química col patrociniu de la empresa asturiana Industrial Química del Nalón, escuerre amontar l'impactu y la visibilidá de la investigación química desenvuelta n'Asturies, pa dar a conocer los trabayos científicos publicaos nesti ámbitu y reconocer la excelencia de los centros d'I+D+I asturianos. El galardón ta dotáu con un diploma acreditativu y un cheque de 500 euros.

Al premiu allegaron 55 trabayos que fueron arrexuntaos en siete árees temátiques (Inxeniería Química y Mediu Ambiente; Materiales y Enerxía; Química Analítica ya Instrumental; Química Física y Computacional; Química Inorgánica y Organometálica; Química Médica y Biolóxica; Química Orgánica y Catálisis), de los que s'escoyeron 14 menciones especiales, a les que s'otorgó'l correspondiente diploma acreditativu. 

L'actu desenvolvióse na Aula Magna del Edifico Hestóricu de la Universidá d'Uviéu y cuntó cola presencia del rector Ignacio Villaverde; el presidente de la Sociedá Territorial de la Real Sociedá Española, Félix Rodríguez Iglesias; el director Xeneral d'Industrial Química del Nalón, Javier Fernández González, y el director executivu de l'Axencia SEKUENS, David González Fernández, qu'impartió la conferencia “Imaxinando l'Asturies científica y tecnolóxica del futuru”.  La iniciativa d'estos premios ta coordinada y presentada pol profesor Vicente Gotor Fernández de la Universidá d'Uviéu.