template-browser-not-supported

Noticias

El G-9 pon en marcha un programa de formación “online” dirixíu a profesoráu novel que va beneficiar a más de 600 persones na so primer edición

Los y les responsables de formación del profesoráu del grupu axuntáronse na UPNA para avanzar nos detalles del programa, que va entrar en funcionamientu en septiembre

La Universidá Pública de Navarra (UPNA) acoyó la primer xunta presencial de los responsables de formación docente de les universidaes públiques integrantes del Grupu 9 d'Universidaes(G-9), centrada na meyora continua del plan online de formación para'l profesoráu y l'estrenu, nel mes de setiembre d'anguaño, d'un novedosu programa “online” del G-9 destináu a los ayudantes doctores noveles. El plan, según los cálculos iniciales realizaos pol G-9, va poder beneficiar a más de 600 persones del colectivu de profesoráu ayudante doctor novel na so primer edición. Tratar d'una iniciativa que ta en sintonía col artículu 78 de la Llei Orgánica del Sistema Universitariu (LOSU), a valir dende'l pasáu añu, y qu'encamienta a los docentes de nuevu ingresu a cursar formación pedagóxica inicial.

La comisión sectorial de Profesoráu del G-9, so la dirección del rector de la Universidá de Zaragoza, José Antonio Mayoral, alcordó nel so últimu alcuentru qu'el G-9 diseñara un plan formativu integral que dotara al profesoráu novel de competencies didáctiques y metodolóxiques innovadores, complementando asina los requerimientos de la LOSU. En cumplimientu d'ese alcuerdo, tuvo llugar la xunta celebrada en Pamplona para avanzar nos detalles preliminares del plan que va incluyir módulos sobro técniques comunicatives, metodoloxíes docentes, xestión d'aula, normatives, estratexes de internacionalización, investigación, economía presupuestaria, protección de datos y ciberseguridad, tou nun formatu en llínea pa facilitar el so accesu.

Coles mesmes, mientres la xornada de trabayu, les universidaes fixeron balance del llanzamientu, la selmana pasada, del procesu d'inscripción nel XII Plan de Formación del Profesoráu Universitariu del G-9 que, nesta edición, destaca pola so crecedera, presentando 45 cursos, un aumentu del 45% con al respective de 2023, y apurriendo 2.475 places, marcando una medría del 37%. 
L'alcuentru dexó revisar en fondura la ufierta formativa actual, cavilgando sobro la demanda y prestu del profesoráu, y afitáronse compromisos pa la próxima edición 2025 del plan. 

Los cursos tán categorizados en cuatro árees esenciales: formación online, educación dixital, recursos didácticos dixitales y evaluación formativa. La inscripción de la edición 2024 va tar abierta hasta'l 22 de febreru na web del G-9 www.uni-g9.net.