template-browser-not-supported

Noticias

El Principáu y l'Universidá d'Uviéu crean les cátedres Concepción Arenal y Rafael del Riego dedicaes a l'Axenda 2030 y el Bon Gobiernu

La Conseyería de Presidencia va financiar con 15.000 euros añales caúna de les cátedres, dedicaes a la investigación, la formación y la divulgación | El profesores universitaries responsables de los estudios son Eva Menéndez Sebastián y Rosario Alonso Ibáñez

La conseyera de Presidencia, Rita Camblor; y el rector de la Universidá d'Uviéu, Ignacio Villaverde, roblaron esta mañana dos convenios cola Universidá d'Uviéu al traviés de los cualos créanse dos tales cátedres universitaries: Concepción Arenal d'Axenda 2030 y Rafael del Riego de Bon Gobiernu. El Gobiernu del Principáu financia con 15.000 euros añales cada cátedra ente que la institución académica comprometer a apurrir la documentación, los medios y les instalaciones necesaries para'l so desenvolvimientu.
 
La Cátedra Concepción Arenal va tar dirixida pola catedrática de Derechu Públicu Rosario Alonso Ibañez, y va impulsar programes rellacionaos colos ámbitos d'actuación prioritarios de l'Axenda 2030 nos campos de la investigación, la divulgación y la formación, ente que la Cátedra Rafael del Riego, dirixida por Eva Menéndez Sebastián, va centrar n'acciones venceyaes al bon gobiernu, la tresparencia, la participación y la rindición de cuentes.
 
El rector de la Universidá d'Uviéu, Ignacio Villaverde, destacó la importancia d'establecer convenios coles alministraciones pública para avanzar "en cuestiones que finalmente repercuten na meyora de los servicios a la sociedá". "La Cátedra Rafael del Riego va dexanos conocer meyor los mecanismos esistentes y les posibilidaes optimizar les cuestiones rellacionaes col bon gobiernu y el funcionamientu de les instituciones democrátiques", esplicó y añedió que "l'Axenda 2030 plantéganos, nes sos 17 oxetivos y los sos 169 metes, un plan en favor de les persones, el planeta y el futuru. Conocela meyor y saber cómo aplicala ye básicu y neso la Universidá tien enforma qu'apurrir", dixo. 
 
Pela so parte, la conseyera de Presidencia, Rita Camblor, aseguró que la firma d'estos convenios ye un motivu de celebración porque se trata de dos entidaes "que son bien necesaries para'l nuesu presente y para el nuesu futuru". Tamién destacó que la cátedra Rafael del Riego de Bon Gobiernu va faer emanar dende'l Principáu d'Asturies una referencia académica insustituible con que'l so sofitu esperamos dir construyendo les pieces d'una meyor Alministración, moderna, próxima, eficiente, tresparente, participativa y dixital". La cátedra Concepción Arenal d'Axenda 2030, según esplicó la conseyera, "ye un preséu útil que nos sirvirá de guía y sofitu mientres los próximos años para percorrer el camín que nos señala esa fueya de ruta".  Camblor destacó que "investigación, divulgación y formación van ser los trés pates sobro les que van trabayar les dos cátedres a les que deseyo'l mayor de los ésitos y comprométo-yos la mayor implicación de la Conseyería de Presidencia".