template-browser-not-supported

Noticias

La Universidá d'Uviéu sofita una campaña para impulsar la creación d'empreses lideraes por doctores

La iniciativa ye frutu de la collaboración ente la institución académica, la Conseyería de Ciencia, la Fundación pal Fomentu n'Asturies de la Investigación Científica Aplicada y la Tecnoloxía (Ficyt) y el Centru Européu d'Empreses ya Innovación (CEEI) | La convocatoria d'ayudes, que va ver la lluz llueu, va financiar con hasta 10.000 euros per proyectu un total de nueve propuestes de emprendimiento diseñaes por titulaos de tercer ciclu | La vicerrectora Begoña Cueto destaca que el doctores van cuntar col sofitu de centros especializaos en emprendimiento, de manera que les resultancies llograes nes sos tesis doctorales puedan derivar na creación d'empreses

 

La Universidá d'Uviéu sofitó una campaña para impulsar la creación d'empreses lideraes por doctores universitarios. Esta iniciativa ye frutu de la collaboración ente la institución académica asturiana, la Conseyería de Ciencia, la Fundación pal Fomentu n'Asturies de la Investigación Científica Aplicada y la Tecnoloxía (Ficyt), y el  Centru Européu d'Empreses ya Innovación (CEEI). El Gobiernu del Principáu, que financia la convocatoria, va destinar 90.000 euros pa incentivar el emprendimiento empresarial ente titulaos del tercer ciclu.
 
Esta convocatoria d'ayudes pa la creación de texíu granible innovador n'Asturies va financiar nueve iniciatives d'entamadores col títulu de doctor que cunten con un proyectu susceptible de convertise nuna empresa. La dotación total de l'ayuda pa cada persona beneficiaria va ser de 10.000 euros. El proyectu empresarial va desenvolver en trés fases, ente'l 1 de setiembre y el 31 d'avientu.
 
La nueva convocatoria va salir publicada llueu nel BOPA y les persones comenenciudes van disponer d'un plazu de diez díes pa presentar la so solicitú, que va incluyir xuna memoria de l'actividá a desenvolver.
 
Pa contribuyir a que se conoza la iniciativa ente el doctores, la Universidá d'Uviéu, col sofitu de les entidaes collaboradores d'esti programa, va realizar xuna campaña de sensibilización ente los sos titulaos doctores en toles árees de conocencia col fin cubrir toles ayudes que s'ufierten. Begoña Cueto, vicerrectora de Tresferencia y Relaciones cola Empresa, destacó que: "con esta convocatoria, queremos poner en valor el trabayu de tresferencia que se fai dende la universidá. Amás de la perspectiva académica onde el doctores tán interesaos en publicar la resultancia del so trabayu en revistes de prestíu, tamién tenemos doctores que tuvieron idees y que quieren poner eses idees en práctica", sorrayó. "Con esta iniciativa, mientres unos meses, los nuesos doctores van tener el sofitu de centros especializaos en emprendimiento, que saben cómo concretar una idea, llevala a suelu, sofitar y formar, de manera que les resultancies llograes nes sos tesis doctorales puedan derivar na creación d'una empresa", señaló.
 
Na primer edición, el pasáu añu, concediéronse ayudes pa cinco proyectos lideraos por personal investigador col títulu de doctor nes árees de ciencies, bioquímica, ciencies medioambientales y economía. Les propuestes que cuntaron con financiamientu incluyíen dende la fabricación d'una bébora refrescante derivada del té, el desenvolvimientu de bioproductos con aplicaciones clíniques y el diseñu de distintos dispositivos d'analises de contaminantes o de diagnósticu d'infecciones.
 
Esta convocatoria forma parte del programa In Itineras, que tien ente los sos oxetivos ameyorar la capacitación del personal investigador y, nesti casu, favorecer el emprendimiento y contribuyir a la xeneración de texíu granible innovador.
 
Documents