template-browser-not-supported

Noticias

El G-9 d'Universidaes ufierta 93 cursos de formación online para'l profesoráu, personal d'alministración y servicios y doctorandos de les sos universidaes

29 de los cursos dirixir al profesoráu, 49 al personal d'Alministración y Servicios, y 15 a estudiantes de Doctoráu | El plazu d'inscripción va permanecer abiertu hasta'l 24 de febreru en www.uni-g9.net

El Grupu 9 d'Universidaes (G-9) abrió'l plazu para realizar les inscripciones en dalgún de los 93 cursos on-line, gratuitos, incluyíos nos planes de formación 2022 del so Campus Dixital Compartíu (CDC)
 
Nesta edición, ufiértense 1.450 places para'l profesoráu, 2.450 para'l personal d'Alministración y Servicios, y 675 places para estudiantes de Doctoráu, en cada unu de los sos respectivos planes, acutar un cupu de cinco places per cursu y universidá.
 
El procesu d'inscripción va permanecer abiertu hasta'l 24 de febreru, al traviés de la web www.uni-g9.net, rellenando'l correspondiente formulariu.
 
X Plan de formación del profesoráu universitariu
Un total de 29 cursos, 1.450 places, son los ufiertaos al profesoráu de les 9 universidaes del grupu y de la Universidá de Burgos nesta edición del Plan de Formación. Cada persona va poder inscribise nun máximu de 2 cursos.
 
La ufierta de cursos s'estructura en 4 categoríes: formación para formadores on-line; metodoloxía para la Educación Dixital; materiales y recursos educativos dixitales y evaluación para l'Aprendizaxe.
 
IX Plan de formación del personal d'alministración y servicios
Nesta edición son 49 los cursos que se dirixen al personal d'Alministración y Servicios (PAS) de les universidaes públiques que formen parte del G-9 y de la Universidá de Burgos. Cada miembru de la PAS va poder inscribise nun máximu de 3 cursos.
 
Ufiértense 2.450 places en cursos con una variada temática que tomen 8 ámbitos formativos: Alministrativa Xeneral; Biblioteques y Arquivos; Calidá; Xurídicu-Procedimental; Llaboratorios; Nueves Tecnoloxíes; Prevención de Riesgos Llaborales y Salú Llaboral; y Recursos Humanos.
 
III Plan de formación para doctorandos
Anguaño ponse en marcha la tercer edición a iniciativa de les Escueles de Doctoráu de les universidaes públiques del G-9, cola novedá de que tolos cursos son gratuitos. Cada estudiante de Doctoráu va poder inscribise nun máximu de dos cursos, d'ente los 15 ufiertaos (675 places en total). Les places van axudicar por orde d'inscripción. Pa cada cursu acútense 5 places per universidá.