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La Universidá d'Uviéu tresforma la so estructura para dar respuesta a los desafíos del sieglu XXI

La reorganización escuerre dotar a la universidá d'una estructura nueva y simplificada, con equipos de trabayu consolidaos, que faciliten una respuesta más axilosa y eficiente | El nuevu modelu d'estructura asitia a les persones nel centru de la organización coles mires de favorecer el bienestar llaboral y personal y la promoción profesional | Esti procesu va dexar avanzar a la definición de les ocupaciones necesaries para asumir la nueva relación de puestos de trabayu (RPT) de la institución académica

Una estructura nueva y simplificada, con equipos de trabayu consolidaos, que dexen afaese a los retos del tresformamientu dixital y faciliten una repuesta más axilosa y eficiente de la universidá asturiana. Este ye'l gran oxetivu de la nueva estructura de funcionamientu de xestión y alministración de la Universidá d'Uviéu. El rector Ignacio Villaverde, al pie de la xerente Pilar Manero y el vicegerente de Recursos Humanos, Ignacio Grana, dieron a conocer a los representantes sindicales, decanos de centros, directores de departamentos ya institutos universitarios y responsables de xefatures de serviciu les llínees maestres d'esta nueva estructura que se va dir concretando en xuntes socesives colos distintos colectivos implicaos incidiendo na necesidá de tresparencia, implicación y collaboración. 
 
El compromisu col tresformamientu de los servicios que s'ufierten a los distintos miembros de la comunidá universitaria y a los ciudadanos, l'adecuación organizativa a nueves demandes y la meyora nel desenvolvimientu profesional del personal responsable constitúin les bases sobro les que s'establecieron el conxuntu de criterios que dexen avanzar nel procesu de modernización de l'alministración universitaria. La necesidá de racionalizar recursos, fomentar l'atención a los distintos colectivos d'usuarios de la universidá, la intensificación de la carrera profesional del personal d'alministración y servicios, xunida al fomentu de la formación, constitúin criterios básicos nel desenvolvimientu de la propuesta que s'empecipió yá cola so fase de comunicación y participación. 
 
La simplificación de la estructura y de la so organigrama al pie de la implementación del tresformamientu dixital y l'organización d'itinerarios formativos por competencies, empobinaos al desempeñu profesional, favorecen l'exerciciu de los derechos de el trabayadores (amás de los formativos, de representación, de conciliación, de teletrabajo…) y repercute na meyora de la xestión, lo qu'otorga más reconocencia a los profesionales y consistencia a la so actividá.
 
Nesti sentíu, atendiendo a la economía d'escala, plantégase un modelu d'estructura nel que les persones sían el centru de la organización formando parte d'equipos de trabayu amplios qu'ameyoren n'axilidá y eficiencia, favoreciendo'l bienestar llaboral y personal y la promoción profesional. Coles mesmes, afondar na simplificación de la estructura alministrativa y defínense nuevos roles y perfiles profesionales que faigan posible xuna meyor prestación del serviciu empobináu a los usuarios y realícense nuevos llabores que lliberen al profesoráu de determinaes actividaes.
 
Na mesma llínea, el nuevu modelu afonda na política d'averar los servicios a los destinatarios descentralizando determinaes actuaciones rellacionaes cola xestión de proyectos d'investigación, el sofitu al doctoráu, nuevos servicios nes biblioteques, mayor axilidá na xestión de les movilidaes y un mayor sofitu a la xestión del profesoráu, que va redundar nun meyor serviciu pa la comunidá universitaria.
 
La reorganización alministrativa plantegar dende la reconocencia de la profesionalidá del Personal d'Alministración y Servicios y de que nenguna persona vea perxudicada la so posición profesional, coles mires de cuntar col sofitu institucional de formación y de revisión de los puestos de trabayu pa reforzar la cualificación y amenorgar la movilidá profesional. Coles mesmes, pretende ameyorar con ello un desempeñu qu'asitie a la universidá nel lideralgu de la prestación de servicios con equipos polivalentes, tresversales y horizontales superando d'esta miente los compartimientos enllanco.
 
Esti procesu, con repercusiones en tolos niveles y ámbitos de la universidá, parte del analís funcional de los puestos esistentes y de la estructura actual, pa darréu avanzar a la definición de los perfiles necesarios pa llograr la meyor adecuación a la nueva estructura funcional y la definición d'ocupaciones na relación de puestos de trabayu (RPT) a definir. El plan de trabayu preve un periodu d'espardimientu y participación, con tiempu de presentación de propuestes,  con cuenta d'avanzar na so formalización pal mes de xunetu y la so progresiva implantación, teniendo en cuenta les característiques de les actividaes que se lleven a cabu en servicios centrales y campus universitarios, según los recursos que se precisen pa la so puesta en funcionamientu.
 
El rector de la Universidá d'Uviéu estimó a tolos participantes la receptividá amosada cola propuesta, les valoraciones positives que realizaron, según les aportaciones al respective de los retos a encarar y les considerancies relatives a la necesidá de poner en práctica estratexes que dexen superar les reticencies a los cambeos.
 
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