template-browser-not-supported

Noticias

La Universidá d'Uviéu impulsa'l proyectu européu ‘aei' para ameyorar l'insertamientu llaboral d'adultos al traviés de la formación

La iniciativa implica a 225 movilidaes y a otros tantos docentes que van visitar cinco destinos europeos para conocer de primera esquito les esperiencies educatives más eficaces para llograr empléu ya inclusión social en mayores de 25 años

Amontar l'insertamientu llaboral de les persones adultes al traviés de la formación. Este ye l'oxetivu del proyectu européu Profesores d'adultos implementando modelos esitosos ya innovadores para l'empléu y l'inclusión social que lidera la Universidá d'Uviéu y que retoma la so actividá tres el parón aniciáu pola COVID-19.
 
Esti proyectu, qu'implica a xestores, docentes ya investigadores de dellos países europeos, enmarcar nel programa Erasmus para acciones de movilidá docente internacional y tien previstu rematar n'agostu de 2022. El so propósitu ye conocer y aplicar esperiencies esitoses para la formación, l'empléu y l'inclusión d'adultos. Para ello, el investigadores y profesores visiten les esperiencies realizaes na redolada de cada sociu participante: Centru d'Educación de Persones Adultes de Padua n'Italia, la escuela Borga FolkaKademi de Finlandia, la Conseyería d'Educación de Castiella y Llión n'España, y l'universidá polaca de Anstwowa Wyzsza Szkola Zawodowa na ciudá de Ciechanowie. 
 
Nestos alcuentros, el profesores ya investigadores comparten modelos innovadores de referencia. Asina, Italia va amosar les meyores instituciones para la formación de persones adultes; Polonia va dar a conocer los sos centros de formación profesional; la Universidá d'Uviéu va enseñar el so programa universitariu para mayores; Finlandia va esponer el so modelu educativu como xuno de los meyores para amenorgar costantemente la so tasa de desempléu; y Castiella y Llión va espublizar les conclusiones del proyectu n'una conferencia internacional.
 
El proyectu, coordináu dende la Facultá de Formación del Profesoráu y Educación, centrar nes acciones de capacitación que se lleven a cabu en persones mayores de 25 años, y realízase al traviés de múltiples víes sistematizadas de formación continua, qu'apurren títulos regulaos (como un diploma d'escuela secundaria para persones adultes), o una capacitación concreta para l'empléu (como pue ser un cursu d'especialización). 
 
L'oxetivu final d'esti proyectu Erasmus ye construyir una meyor Unión Europea al traviés d'acciones educatives d'excelencia. Como resultancia final cada participante va implementar nel so ámbitu de competencies les nueves metodoloxíes educatives que conoció nestos países. En total, tán implicaes 225 movilidaes d'otros tantos docentes que van visitar 5 destinos europeos conociendo in situ les esperiencies educatives más eficaces para llograr empléu ya inclusión social. El proyectu va rematar n'agostu de 2022 cola organización d'un congresu internacional nel que se van amosar los principales afayos: www.unioviedo.es/cylaei.
 
Referencia:
European Project 2019-1-YE01-KA204-063815 ERASMUS+ Adults' teachers implementing successful and innovative models for employment and social inclusion; enhancing our European educational heritage and their consolidated values (Profesores d'adultos implementando modelos esitosos ya innovadores para l'empléu y l'inclusión social).