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Notas de prensa

L'equipu Wolfast Uniovi Racing Team presenta'l so nuevu prototipu de motocicleta de competición eléctrica

El proyectu foi realizáu por 30 estudiantes de la Escuela Politécnica d'Inxeniería de Xixón, la Escuela d'Inxeniería Informática d'Uviéu, les facultaes Xovellanos y d'Economía y Empresa y el Centru Internacional de Posgráu | La motocicleta va participar nel VII edición de la Competición Internacional Motostudent que se va desenvolver ente los díes 11 y 15 d'ochobre nel circuitu Motorland Aragón | El nuevu prototipu, qu'ameyora les prestaciones y fiabilidá del anterior, tien un tamañu y xunas prestaciones similares a les d'una Pre-Moto3, pero con propulsión eléctrica

L'equipu Wolfast Uniovi Racing Team, integráu por 30 estudiantes de la Universidá d'Uviéu, estrenó güei el so nuevu prototipu de moto de competición eléctrica col que van participar na VII edición del Concursu Internacional Motostudent que se va celebrar ente los díes 11 y 15 d'ochobre nel circuitu Motorland Aragón. El proyectu, que foi presentáu esta tarde nel Campus de Xixón, tuvo que superar diverses fases previes en formatu online. Nestes fases, l'equipu desenvolvió xuna motocicleta eléctrica y el plan de negociu necesariu pa llevar a cabu esti proyectu.

La fase final d'esta competición va ser presencial y alla van asistir casi 80 equipos procedentes de too el mundu. Nesta fase final, los equipos participantes someten a los sos prototipos a diverses pruebes y, finalmente, compiten nuna carrera real nel circuitu. Esta carrera ta reconocida como xuna competición oficial de la Federación Internacional de Motociclismu.

La Universidá d'Uviéu participó en toles ediciones previes del concursu y ganóse la reconocencia polos bonos resultancies na fase de proyectu que lu han asitiáu casi siempres ente los 10 meyores equipos de la categoría na que compitió. Yá lleva dos ediciones compitiendo na categoría Electric, que ye la más numberosa ya importante na actualidá, lo que supon xuna mayor complexidá y costos asociaos y, al empar, un incentivu por que 34 empreses ya instituciones de la rexón apostaren por sofitar esti proyectu universitario y deportivo. 

La moto diseñada tien un tamañu y xunas prestaciones similares a les d'una Pre-Moto3, pero ye de propulsión eléctrica. Tratar d'una evolución del so anterior prototipu a la que se-y ameyoraron les prestaciones y dotó-ylo de más fiabilidá. Los estudiantes partieron d'una serie d'especificaciones fixes pa tolos equipos (motor eléctricu, neumáticos y pinces de frenu) y diseñaron el restu de la moto utilizando tanto componentes comerciales como de diseñu propiu. La moto se fabricó y montó nel Campus de Xixón cola collaboración de profesores ya investigadores de los Departamentos de Construcción ya Inxeniería de Fabricación y d'Inxeniería Eléctrica, Electrónica, de Computadores y Sistemes.

La moto presenta, a nivel técnicu, un tren traseru con un efectu antiagachamiento ameyoráu, y ta fornida con una suspensión progresiva non convencional, que llibera l'espaciu necesariu pa poder asitiar el tren de potencia na meyor posición pa un comportamientu dinámicu óptimo. Amás, incorpora un novedosu sistema de seguridá que llinda los valores que pueden algamar les presiones de los neumáticos, lo que contribúi a faer la motocicleta más segura.

L'equipu Wolfast Uniovi ta formáu por 30 estudiantes de la Universidá d'Uviéu que vienen de cinco centros distintos (Escuela Politécnica d'Inxeniería de Xixón, Escuela d'Inxeniería Informática d'Uviéu, Facultá de Comerciu, Turismu y Ciencies Sociales Xovellanos, Facultá d'Economía y Empresa y Centru Internacional de Posgráu). El responsable del proyectu ye Álvaro Noriega, profesor del Departamentu de Construcción ya Inxeniería de Fabricación y collaboren el profesores Ángel Navarro, Ramy Georgious, Pablo García y Juan Manuel Guerrero, profesores del Departamentu d'Inxeniería Eléctrica, Electrónica, de Computadores y Sistemes.

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