template-browser-not-supported

Noticias

El Rector preside la clausura de los cursos de la Universidá Asturiana de Branu

Santiago García Granda afirmó que 'dende la Universidá d'Uviéu queremos desendolcar cuantes midíes seyan necesaries pa normalizar l'asturianu y ponelu nel llugar que-y correspuende'

La octava edición de los cursos de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA) ha finalizado su edición de 2017 con cien nuevos diplomados. El rector, Santiago García Granda, presidió ayer la ceremonia de clausura en el Paraninfo del Edificio Histórico, acompañado por el director general de Planificación Lingüística y Normalización del Principado de Asturias, Fernando Padilla Palicio; el presidente de la Academia de la Llingua Asturiana, Xosé Antón González Riaño; la teniente alcalde de Cangas del Narcea, Laura Álvarez García; la directora de la UABRA, Cristina Valdés Rodríguez; y el secretario de la UABRA, Xosé Ramón Iglesias Cueva. Todos ellos hicieron entrega a los participantes en esta octava edición de los cursos de los diplomas que acreditan su asistencia.

Santiago García Granda agradeció el compromiso de los participantes con la llingua asturiana y aseguró que "dende la Universidá d'Uviéu queremos desendolcar cuantes midíes seyan necesaries pa normalizar l'asturianu y ponelu nel llugar que-y correspuende". El Rector mostró "la disposición de la Universidá d'Uviéu a collaborar na defensa, na puesta en valor, nel estudiu y na normalización de la nuestra llingua materna, dientro y fuera de la nuestra institución".

El Rector señaló que "cuando vos apostáis por deprender y usar l'asturianu siendo amás embaxadores d'esta llingua, tais dando aire non solo a la nuestra manera d'espresar el mundo; tamién-y lo dais a la manera en que miraron y cuntaron el mundu los nuestros ancestros, a la cultura que nos identifica, a la nuestra historia y al patrimoniu más valiosu que puede tener una persona: la identidá".

García Granda también aprovechó la ocasión para felicitar a Xosé Antón González Riaño por su reciente nombramiento como presidente de l'Academia de la Llingua Asturiana; a la directora de la UABRA, Cristina Valdés; y al personal de l'Academia.