Patrociniu y mecenalgu

Empreses, instituciones y particulares tienen la oportunidá de collaborar cola Universidá d’Uviéu n’aiciones de patrociniu y mecenalgu, cola garantía de qu’estes aiciones sedrán reconocíes pública y amañasamente pola Universidá, y col incentivu de los beneficios económicos y fiscales que puean llevar darréu pa los sos collaboradores.

Les aportaciones de particulares y empreses favoratibles a les universidaes públiques xeneren un derechu a deducción fiscal reconocíu na Llei 49/2002, de 23 d'avientu, de Réxime fiscal de les entidaes ensin finalidaes llucratives y de los incentivos fiscales al mecenalgu, favoreciendo les aiciones de mecenalgu.

Acordies cola propia Esposición de Motivos de la Llei, estes ventayes fiscales tienen el finxu d'afalar la collaboración particular nel llogru d'oxetivos d'interés xeneral, reconociendo la presencia cada vegada más importante del sector priváu na xera de protexer y promover actuaciones ensin ánimu de llucru y de naturaleza xeneral y pública.

Les aiciones de patrociniu y mecenalgu de les entidaes privaes favoratibles a la Universidá son reconocíes con incentivos fiscales

En donaciones efectuadas por personas jurídicas, los sujetos pasivos del impuesto sobre sociedades tienen derecho a deducir de su cuota íntegra, el 35% de la base de la deducción. Pudiendo aumentar este porcentaje al 40% (transitoriamente, del 37,5% en 2015), sólo cuando se hayan efectuado donativos a la misma entidad en los dos últimos períodos impositivos por importe igual o superior en cada uno de ellos respecto al ejercicio anterior.

La base de la deducción tendrá el límite del 10% de la base imponible que tenga la sociedad. En caso de no poder aplicar la totalidad de la deducción por motivo del límite, el exceso pendiente podría ser compensado en los 10 años posteriores.

La Disposición Adicional 18a de la Ley Orgánica 04/2007 de universidades, posibilita también que el porcentaje de deducción se pueda aumentar un 5% adicional. Estas donaciones se deberán destinar a programas de investigación universitaria y doctorado.

En el caso de donaciones efectuadas por personas físicas se tendrá derecho a una deducción de la cuota íntegra del IRPF del 30% (75% los 150 primeros euros) de la base de la deducción.

Pa tener derechu a les deducciones correspondientes poles donaciones feches, habrá acreitase la efeutividá de la donación pente medies d'una certificación llibrada pola entidá beneficiaria.