Formación tresversal de doctoráu

La Universidá d’Uviéu ellaboró un programa de formación tresversal de doctoráu que tien como oxetivu ufiertar al doctorandu una formación complementaria a la so actividá como investigador.

Imagen de estudiantes Col envís d'atender a los oxetivos conseñaos na normativa sobro estudios de doctoráu (Real Decretu 99/2011) diseñóse un programa de formación tresversal que per aciu de cursos, seminarios y xornaes ufierta a los nuesos doctorandos los preseos de sofitu que-yos faciliten la comunicación y espardimientu del so saber ente la comunidá académica y profesional, y que-yos permíte afalar, nestos contestos, l'avance teunolóxicu, social o cultural.

El programa de formación tresversal de doctoráu ta empobináu a los doctorandos de la Universidá d'Uviéu y del restu de les universidaes españoles que quieran una formación complementaria a la xera investigadora que desendolca nesti ciclu académicu.

Carauterístiques del Programa de Formación Tresversal de Doctoráu

El programa de formación tresversal de doctoráu tien como finalidá ufiertar al doctorando una formación complementaria a la so actividá como investigador. Estes actividaes, recoyíes nel RD 99/201 d'Estudios de Doctoráu, tienen de cursase a lo llargo de los estudios de doctoráu hasta realizar un mínimu de 60 hores.

El programa de formación tresversal qu'ellaboró'l Centru Internacional de Posgráu pal cursu 2015-2016 entiende les Xornaes Doctorales, según diversos cursos de 20 hores cada unu a celebrar nel segundu semestre del cursu.

El Programa Internacional de Formación Transversal que se va a desarrollar en el curso 2016-2017 presenta elementos comunes y algunas modificaciones con relación a convocatorias anteriores, así:

  • Atiende los objetivos señalados en la normativa sobre estudios de doctorado (Real Decreto 99/2011) para cubrir el mínimo de 60 horas exigido por la normativa vigente. En esta ocasión se presentan 35 acciones formativas inter y transdisciplinares dando así respuesta a las demandas realizadas por los/as doctorandos.
  • Proporciona al alumnado el desarrollo de sus competencias investigadoras a través de múltiples contenidos, herramientas y procedimientos que se distribuyen en cinco bloques temáticos:
    • Bloque 1. Diseños de Investigación.
    • Bloque 2. Fuentes documentales, servicios y herramientas de la Investigación.
    • Bloque 3. Tratamiento de la Información.
    • Bloque 4. Proyección de la Investigación. Propiedad Industrial e Intelectual.
    • Bloque 5. Difusión de los Resultados de la Investigación.
  • Se dirige prioritariamente al alumnado matriculado en los programas de doctorado patrocinados por la Universidad de Oviedo y se extiende a otros colectivos –en el caso de que exista disponibilidad–, lo que facilita la integración intergeneracional al permitir cursar esta formación a otras personas interesadas para su actividad investigadora y su desarrollo profesional y personal.

Los certificados se enviarán por correo electrónico y también podrán ser descargados desde la Intranet de la Universidad de Oviedo.