Noticias

  • Un proyectu diseñáu por alumnos de la Universidá d'Uviéu entra na final del EDP University Challenge

    16 de Setiembre 2014

    Dos alumnos y un profesor del Máster universitariu en Conversión d'Enerxía Eléctrica y Sistemes de Potencia son unu de los 15 grupos escoyíos pa la final del prestixosu concursu

    Edwin, Pablo y Félix n'unu de los llaboratorios de la Universidá.

    Un proyectu diseñáu por alumnos de la Universidá d'Uviéu va ser unu de los finalistes del EDP University Challenge 2014. El trabayu de Edwin Xavier Domínguez y Félix Manuel Lorenzo, alumnos del Máster universitariu en Conversión d'Enerxía Eléctrica y Sistemes de Potencia, foi escoyíu ente los 15 finalistes del prestixosu concursu. 

    La final del certame celebrará'l próximu 8 d'ochobre nel Teatru Real de Madrid, onde se van esponer los 15 meyores proyectos escurríos por universitarios d'España y Portugal. Mientres la ceremonia va tener llugar una sesión de Elevator Pitch, por que los grupos presenten los sos trabayos. El ganador del EDP Challenge va llevase 6.000 euros pa los estudiantes y 3.000 euros pal profesor. Al certame internacional alleguen equipos de les árees de marketing, dirección y alministración d'empreses y l'inxeniería.

    Los alumnos de la institución académica asturiana tuvieron supervisaos pol profesor Pablo Arboleya, investigador del Departamentu d'Inxeniería Eléctrica, Electrónica, de Computadores y Sistemes. Los dos estudiantes de posgráu diseñaron un software que dimensionar de forma afecha los sistemes de xeneración y acumuladura enerxética nel interior de los edificios de manera qu'abastezan namá al consumu del edificiu. Les normatives europees axusten qu'en 2020 tolos edificios nuevos tendrán de ser "Nearly-Zero Energy Buildings" (Edificios de Consumu d'Enerxía Casi Nulu) y por tantu'l so xestión enerxética va haber de ser altamente eficiente.

    El software utiliza criterios técnicos y económicos pa efectuar los sos cálculos en función del númberu de viviendes, númberu d'ocupantes de cada vivienda y perfil de los mesmos. La ferramienta xenera perfiles de consumu eléctricu pa cada hora y día del añu nes distintes viviendes.


Buscar