Noticias

  • La Universidá d'Uviéu anueva la acreditación de trés másteres universitarios afechos al EEES

    15 de Xunetu 2014

    Los estudios d'Ortodoncia y Ortopedia Dentofacial, Español como Llingua Estranxera y Hestoria y Analís Sociocultural, del Centru Internacional de Posgráu, participaron nel programa piloto d'evaluación de la ANECA

    Jorge Uría, Isabel Iglesias y Juan Cobo, coordinadores de los másteres universitarios qu'anovaron la acreditación

    La Universidá d'Uviéu anovó la acreditación de trés másteres universitarios del Centru Internacional de Posgráu afechos al Espaciu Européu d'Educación Cimera (EEES). Los estudios d'Ortodoncia y Ortopedia Dentofacial (rama Ciencies de la Salú), Español como Llingua Estranxera y Hestoria y Analís Sociocultural (dambos de la caña Artes y Humanidaes) son los primeros títulos de posgráu de la institución académica asturiana que superen esta evaluación de l'Axencia Nacional d'Evaluación de la Calidá y Acreditación (ANECA).

    La renovación de la acreditación de los títulos afechos al EEES ye un procesu obligatoriu al que se tienen que someter cada seis años les titulaciones oficiales de Grau y Programes de Doctoráu y cada cuatro años los Másteres Universitarios. Tratar d'evaluar, al traviés d'una autoría esterna, les resultancies llograes na aplicación de diseñar primeramente na memoria de verificación y los sos cambeos, de cubicar hasta qué puntu s'algamaron los oxetivos iniciales previstos y de cómo s'encetaron les esviaciones sobre'l plan inicial si haber.

    Nel casu de la Universidá d'Uviéu les resultancies del programa piloto pueden considerase como bien positivos una y bones los trés Másteres Universitarios del Centru Internacional de Posgráu anovaron el so acreditación por un periodu de 4 años. El casu del máster n'Ortodoncia y Ortopedia Dentofacial foi l'únicu de les 42 titulaciones evaluaes pola ANECA nesti programa piloto que llogró la renovación de la acreditación ensin nengún encamientu per parte de l'Axencia. Pela so parte, los másteres d'Artes y Humanidaes fueron les úniques titulaciones d'esta caña de conocencia que se presentaben al programa piloto, siendo por tanto, de les primeres titulaciones d'esti ámbitu de conocencia, a nivel nacional, en llograr la renovación de la acreditación.

    Mientres el primer semestre del añu 2014, l'Axencia Nacional d'Evaluación de la Calidá y Acreditación (ANECA) desenvolvió un proyectu piloto con cuenta de los colectivos implicaos na renovación de la acreditación (universidaes, evaluadores y la mesma ANECA) familiarizar col procesu de renovación de la acreditación. El procesu d'evaluación empezó cola ellaboración d'un autoinforme per parte de la Comisión Académica de cada Máster y l'escoyeta de la información que se pidía dende ANECA. Darréu, del 16 al 18 de febreru (másteres d'Humanidaes) y del 12 al 14 de marzu (máster de Ciencies de la Salú) recibióse la visita de dos paneles d'espertos de la ANECA (unu pa cada caña de conocencia) constituyíu cada unu d'ellos por dos profesores universitarios y un estudiante del ámbitu de les titulaciones a evaluar y un técnicu de ANECA. Mientres la visita, los espertos entrevistar colos equipos directivos, profesores, estudiantes, egresados, personal de sofitu, empleadores, etc., de les titulaciones, revisaron la documentación ya indicadores y finalmente visitaron les instalaciones onde se desenvolvíen les actividaes docentes. L'apocayá creada Comisión de Acreditación de ANECA, tres el correspondiente periodu d'allegamientos, emitió los informes definitivos.

    Una vegada rematada la esperiencia piloto, la ANECA empezó l'aplicación del programa ACREDITA nel que van tener que participar en próximes convocatories toles titulaciones de grau y máster universitariu que se fueron enllantando na Universidá d'Uviéu ente l'añu 2008 y 2011. En xineru de 2015 casi 50 titulaciones de la institución académica asturiana tendrán d'empecipiar la redacción del informe de autoevaluación.

    Másteres qu'anovaron la acreditación:

    • Ortodoncia y Ortopedia Dentofacial (rama Ciencies de la Salú). Coordinador: Juan Cobo Plana.
    • Español como Llingua Estranxera (caña Artes y Humanidaes). Coordinadora: Isabel Iglesias Casal.
    • Historia y Analís Sociocultural (caña Artes y Humanidaes). Coordinadores: Jorge Uría y Víctor Rodríguez.

Buscar