Noticias

  • La Universidá d'Uviéu inaugura una nueva edición de los Campus Científicos de Branu

    04 de Xunetu 2016

    120 estudiantes de 16 comunidaes autónomes van participar nun proyectu científicu diseñáu por profesores universitarios en collaboración con docentes de Secundaria. El Campus ‘Ad Futurum' recibió cerca de 4.400 solicitúes y 644 moces escoyeron el programa de la institución académica asturiana como primer opción

    Foto de familia de los participantes en los Campus Científicos.
    La Universidá d'Uviéu empecipia una nueva edición de los Campus de Científicos de Branu cola participación de 120 estudiantes de 4º d'Educación Secundaria Obligatoria (ESO) y 1º de Bachilleratu, procedentes de 16 comunidaes autónomes. Mientres tol mes de xunetu, en veces d'una selmana, los mozos van averar al mundu de la ciencia de la mano d'investigadores de distintes árees de conocencia.
     
    La inauguración de los cursos, que tuvo llugar esta mañana, foi presidida pol rector de la Universidá d'Uviéu, Santiago García Granda, y cuntó cola presencia del vicerrector d'Investigación, José Ramón Obeso, y de la directora xeneral d'Universidaes del Gobiernu d'Asturies, Cristina Valdés. El rector recordó qu'esta iniciativa d'espardimientu de la ciencia, venceyada al Campus d'Excelencia Internacional, empezó precisamente cuando él yera vicerrector d'Investigación.
     
    Santiago García Granda abogó por convertir la Universidá d'Uviéu nun referente p'Asturies más allá de los murios d'Uviéu, Xixón, Mieres y Avilés, nos que ta presente. El rector, qu'estimó'l llabor de tolos que collaboren na iniciativa, destacó que pretende que la institución docente trescale tola sociedá asturiana y animó a los estudiantes a participar nesti programa d'inmersión científica.
     
    El vicerrector d'Investigación tamién se dirixió a los alumnos y pidió-yos que s'arreyen nos campus científicos con amor pol estudiu, esfuerzu y vocación investigadora. La directora xeneral d'Universidaes, pela so parte, que foi profesora d'estos campus na so etapa como docente de la institución académica, destacó qu'esta iniciativa supon pa quien participen una esperiencia enriquecedora que dexa alcordances imborrables. Sorrayó amás que los campus xeneren interés por aprender al traviés de la esperiencia. "Aprender faciendo, aprender y entretenese", dixo.
     
    Sellu d'Excelencia
     
    Los Campus Científicos de Branu son una iniciativa entamada pola Fundación Española pa la Ciencia y la Tecnoloxía y el Ministeriu d'Educación, Cultura y Deporte, cola collaboración de la Obra Social "la Caixa". L'actividá desenvolver en distintes universidaes de too el país que tienen el sellu de Campus d'Excelencia Internacional.
     
    El programa que presenta la institución académica asturiana captó l'interés de 4.392 mozos, de los que 644 estudiantes optaron pol Campus Ad Futurum como primer opción, cifres importantes si tener en cuenta que'l númberu total de solicitantes xube a 7504 en toa España.
     
    Por comunidaes, el mayor númberu d'estudiantes que va asistir a unu de los programes d'Asturies vien de la Comunidad Valenciana, siguida d'Andalucía, Castiella y Llión, Castiella-La Mancha, Madrid, Cantabria, Aragón, Canaries, Galicia, Baleares, Murcia, Navarra y País Vascu. Nel casu de los estudiantes asturianos participantes nesti programa, cinco consiguieron plaza nel Campus Ad Futurum,  ente qu'otros 49 van mover a otres comunidaes.
     
    Los Campus Científicos de Branu tienen como oxetivu espertar vocaciones científiques ente los mozos españoles, apurriéndo-yos una esperiencia única de contactu directu col llabor investigador. Cada estudiante participa nun proyectu científicu diseñáu por profesores universitarios en collaboración con docentes d'Enseñanza Secundaria y va poder conocer los principios del llabor investigador: el métodu científicu, les técniques de trabayu, el llogru y l'analís de los datos.
     
    La Universidá d'Uviéu xunir a esta iniciativa con cuatro proyecto: Trending Topic -La Tierra, Bases Científiques de les Investigaciones Criminalísticas, Electrónica: diseña, constrúi, tira y ¡gana! y El Llinguaxe de les Célules. El programa tamién inclúi visites al cascu históricu d'Uviéu, talleres sobre comunicación científica, deportes y actividaes d'ociu y, al rematar la so estancia, los estudiantes van presentar les resultancies llograes mientres la so participación nos proyectos.

    Imaxes:

    Enllaces Rellacionaos:


Buscar