Noticias

  • La Universidá d'Uviéu inaugura los V Campus Científicos de Branu

    30 de Xunu 2014

    Un total de 120 mozos de toa España van participar nos cuatro proyectos d'acercamientu al mundu de la ciencia que diseñó la institución académica asturiana

    El primer grupu de participantes nos Campus Científicos de Branu.

    La Universidá d'Uviéu inauguró esta mañana na Aula Magna del Edificiu Históricu la quinta edición de los Campus de Científicos de Branu. Anguaño un total de 120 alumnos de toa España van pasar pola Universidá d'Uviéu a lo llargo del mes de xunetu. Cada grupu d'escolares de Secundaria y Bachiller va pasar n'Asturies una selmana desenvolviendo distintes actividaes d'acercamientu al mundu de la ciencia. Esta iniciativa enmárcase dientro de les actividaes del Campus d'Excelencia Internacional y nella van tomar parte más de 50 investigadores de la Universidá en distintes árees de conocencia.

    La vicerrectora d'Investigación y Campus d'Excelencia Internacional, Paz Suárez Rendueles, y la xefa de serviciu d'Alumnáu, Orientación y Participación Educativa de la Conseyería d'Educación, Cultura y Deporte, Rosana Fernández Victorero, fueron les encargaes de dar la bienvenida esta mañana al primer grupu de participantes. Los Campus Científicos de Branu son una iniciativa impulsada pol Ministeriu d'Educación, Cultura y Deporte y FECYT, cola collaboración d'Obra Social "la Caixa" y entamaos poles universidaes, que se va desenvolver a lo llargo d'esti mes de xunetu nos Campus d'Excelencia Internacional del país.

    Los Campus Científicos de Branu tienen como oxetivu espertar vocaciones científiques ente los mozos españoles apurriéndo-yos una esperiencia única de contactu directu col llabor investigador. Cada estudiante participa nun proyectu científicu diseñáu por profesores universitarios en collaboración con docentes d'Enseñanza Secundaria. Los participantes van conocer los principios del llabor investigador: el métodu científicu, les técniques de trabayu,  el llogru y l'analís de los datos. 

    La Universidá d'Uviéu xunir a esta iniciativa con cuatro proyecto d'acercamientu científicu: el Twitter Xeolóxicu, un taller sobre les Bases Científiques de les Investigaciones Criminalísticas, un acercamientu a la Electrónica: diseña, constrúi, tira y… ¡gana! y una actividá titulada El Llinguaxe de les Célules.

    El programa tamién inclúi visites al cascu históricu d'Uviéu, talleres sobre comunicación científica, deportes y actividaes d'ociu. Al rematar la so estancia, los estudiantes van presentar les resultancies llograes mientres la so participación nos proyectos.


Buscar