Noticias

  • La Universidá d'Uviéu abre una nueva edición de l'Aula de Pensamientu Científicu en cuatro localidad

    23 de Marzu 2014

    Investigadores de la institución académica empecipien el ciclu 'Del macrocosmos al microcosmos', con conferencies de divulgación científica abiertes al públicu del 24 de marzu al 10 d'abril

    L'Aula de Pensamientu Científicu de la Universidá d'Uviéu pon en marcha la segunda edición del ciclu Del macrocosmos al microcosmos, una iniciativa que pretende averar a la sociedá asturiana'l llabor de el investigadores y les claves de dalgunos de los grandes afayos y retos de la ciencia actual. Les conferencies de divulgación científica van percorrer ente'l 24 de marzu y el 10 abril cuatro localidaes asturianes: Mieres, Piedres Blanques, Cangues d'Onís y A Veiga. Les sesiones van celebrar a les 19:30 hores y van ser d'accesu llibre hasta completar aforu.

    Cómo camudaron la nuesa visión del cosmos y l'astronomía los satélites, qué ye y que supon realmente l'afayu del bosón de Higgs o qué minerales faen falta pa construyir una tablet o un móvil son dalgunos de los asuntos que van encetar los científicos nos sos alcuentros col públicu.

    Les conferencies van empezar el próximu llunes 24 de marzu a les 19:30 hores nel Centru Cultural Valey de Piedres Blanques y la Casa de Cultura de Mieres. El profesores del Departamentu de Física de la Universidá d'Uviéu, Javier Cueves y Javier Fernández, van falar en Castrillón sobre La estructura de la materia a nivel elemental y el bosón de Higgs: delles aplicaciones inesperaes nel procesu del so descubrimientu. El primer diálogu científicu de los celebraos en Mieres va correr al cargu de Jesús Blanco y Pedro Gorría, profesores del Departamentu de Física, que se van averar al mundu de los Materiales del sieglu XXI: descubrimientos n'innovaciones qu'ameyoren la calidá de vida y el mediu ambiente.

    El profesor d'Astrofísica Luigi Toffolatti va abrir la so ronda de diálogos el próximu 27 de marzu na Casa de Cultura de Cangues d'Onís con una charra sobre El Hot Big Bang, la evolución del Universu y el satélite Planck: l'astronomía dende l'espaciu camuda la nuesa visión del cosmos. Gabriela Fernández y Mercés Fuertes, profesores del Departamentu de Xeoloxía, van falar tamién el 27 de marzu na Casa de Cultura d'A Veiga sobre Del mantu terrestre al to Tablet: los recursos minerales y les nueves tecnoloxíes.

    Documentos Rellacionaos:


Buscar