Noticias

  • ‘La Nueche de el Investigadores' desatapa a los más pequenos los secretos de la ciencia

    27 de Setiembre 2014

    Científicos de la Universidá d'Uviéu desenvolvieron siete talleres con 30 esperimentos programaos pa descifrar de manera senciella delles claves de la naturaleza

    Científicos y públicu, mientres unu de los talleres de La Nueche de el Investigadores

    El claustru baxu del Centru Cultural LAUDEO de la Universidá d'Uviéu, nel Edificiu Históricu, tresformar por unes hores nun gran llaboratoriu abiertu a tol públicu. La Nueche de el Investigadores rexuntó a cientos de neños acompañaos poles sos families pa esfrutar de los secretos de la ciencia.

    Una decena d'investigadores de la institución académica asturiana desenvolvieron siete talleres científicos centraos en distintes disciplines y con una trentena d'esperimentos distintos. Biólogos, físicos, xeólogos y químicos fueron los encargaos d'emponer a los más pequenos por delles de los intereses de la naturaleza que los arrodia. A lo llargo de tola tarde los científicos esplicaron conceutos y esperimentos senciellos p'avera-yos a la figura y el trabayu del investigador.

    Amás del taller La Torre como Observatoriu, nel que podía vese en pantalles les imaxes acolumbraes dende la torre, el programa estrenó anguaño l'actividá Una granxa sol microscopiu, coincidiendo cola celebración del Añu internacional de l'Agricultura Familiar. Química y melecines, Ciencia y crime, Magnetismu revolucionariu, Agua, papel, tisoria… ¡Ciencia! y ¿Vidriu o cristal? completen el curiosu programa de talleres d'esta edición.

    Esta iniciativa, impulsada dende'l Vicerrectorado d'Investigación y Campus d'Excelencia Internacional y entamada dende la Unidá de Cultura Científica de la Oficina de Tresferencia de Resultancies de la Investigación, celébrase simultáneamente en 12 ciudaes españoles y cuenta col financiamientu del Séptimu Programa Marco de la UE. 


Buscar