Noticias

  • Los itinerarios específicos a Grau de les inxenieríes técniques aplázanse hasta'l 1 de marzu

    10 de Xineru 2011

    La ANECA obliga a rediseñar estos itinerarios, ente que los cursos pa diplomaos caltienen la so programación

    L'entamu de los itinerarios específicos a Grau pa los titulaos n'inxenieríes técniques anteriores a la implantación del Espaciu Européu d'Educación Cimera (EEES) retrasar hasta'l 1 de marzu. Tres los informes preliminares de l'Axencia Nacional d'Evaluación de la Calidá y Acreditación (ANECA), estos itinerarios específicos tienen que configurase como cursos d'adaptación, nos cualos l'estudiante tien de recibir la formación necesaria p'adquirir toles competencies del grau nel que se matricula que nun adquiriera primeramente na inxeniería técnica dende la que s'afai. Estos cambeos nun afecten a los itinerarios específicos a Grau pa les diplomaturas.

    La Comisión Técnica de Reconocencia del centru nel que s'imparte'l grau hai d'estudiar l'espediente de cada estudiante pa determinar en qué asignatures tien que matriculase, yá que nun puede faese la reconocencia automática de 180 ETCS, tal como se previera primeramente.

    Los centros van comunicar a cada alumnu que realizó la matrícula provisional les asignatures concretes que tendrá de cursar en función de la so formación previa. El vicerrectorado d'Ordenación Académica y Nueves titulaciones yá comunicó a tolos estudiantes afectaos los cambeos y la nueva fecha prevista pal entamu del cursu: el próximu 1 de marzu. Les clases van siguir hasta finales de xunu, mes nel que se van realizar les evaluaciones ordinaries, ente que les estraordinaries van celebrase en septiembre (incluyendo en dambos casos la defensa del Trabayo Fin de Grau).

    Otra de les novedaes del nuevu diseñu de los itinerarios específicos a grau de les inxenieríes técniques afecta al preciu de matrícula. Al plantegase como un cursu zarráu, l'estudiante nun va tener que pagar la reconocencia de los 180 ECTS, sinón namá les asignatures que configuren el cursu d'adaptación.

    Estos itinerarios específicos, tantu pa diplomaos como pa inxenieros técnicos, fueron diseñaos pa facilitar que los estudiantes con una titulación anterior a la implantación del Plan Bolonia' llograr el títulu de Grau nos sos respectivos estudios.

Buscar