Títulos propios y formación continuada

  • Espertu en Dirección d'Empreses de Distribución comercial

    Datos xenerales

    Idiomes nos que s'imparte: Español

    Places: 25

    Número mínimo de alumnos exigido: 15

    Duración: 24 creitos ECTS, 6 meses

    Preciu: 2.500 €

    Requisitos d'accesu:

    Tar en posesión d'un Títulu Universitariu oficial. Sicasí, escepcionalmente, van poder ser almitíos profesionales directamente rellacionaos cola especialidá del cursu qu'escarezan de titulación, siempres qu'acrediten documentalmente esta profesionalidá y axunten los requisitos llegales pa cursar estudios na Universidá.

    Consulte l'Alcuerdu de 29 de noviembre de 2007, del Conseyu de Gobiernu de la Universidá d'Uviéu pol que s'aprueba'l reglamentu d'estudios conducentes a Títulos Propios y otros Cursos de Posgráu (BOPA, 12 de xineru de 2008).

    Requisitos de admisión: Los alumnos tendrán de ser titulaos universitarios (llicenciaos, inxenieros, diplomaos) o bien profesionales directamente rellacionaos col sector de la distribución comercial qu'escarezan de titulación universitaria, siempres y cuando acrediten documentalmente la so esperiencia profesional y axunten los requisitos llegales pa cursar estudios universitarios.

    Los alumnos van ser escoyíos atendiendo a tres criterio: formación (reglada y non reglada, pero inculada al sector de la distribución comercial), esperiencia nel sector de la distribución comercial y entrevista personal.

    Plazo único de preinscripción y matrícula

    • Preinscripción: 1 de junio a 19 de agosto
    • Listas provisionales: 5 de septiembre
    • Reclamación a las listas: 6 a 7 de septiembre
    • Listas definitivas: 13 de septiembre
    • Matrícula: 15 al 19 de septiembre

    Modalidá: Presencial

    Horariu:

    Miércoles, xueves y vienres de 17:00 a 20:00 h.

    Llugar de impartición: Institutu Universitariu de la Empresa (IUDE) de la Universidá d'Uviéu

    Más información: Información completa del máster

    Salíes profesionales

    El Cursu apurre una formación práctico y polivalente nes distintes árees de xestión d'una empresa de distribución comercial, según una visión completa de les actividaes y decisiones de distribución qu'hai d'adoptar cualquier tipu d'empresa pa comercializar los sos productos.

    L'oxetivu del cursu ye formar profesionales con conocencies y habilidaes enfocaes al mercáu y al veceru, capaces de dirixir equipos y xestionar un establecimientu o una empresa comercial, decidir ónde y cómo s'han d'abrir nuevos establecimientos, definir nuevos conceutos de negociu online y offline, xestionar les relaciones fabricante-distribuidor, xestionar les relaciones col veceru, adoptar les principales decisiones comerciales (surtíu, marques, servicios, precios, promociones, comunicación), conocer la normativa aplicable al sector, según otros múltiples temes complementaries.

    Concretamente, esta formación fai posible les siguientes salíes profesionales:

    • Dirección d'una empresa comercial en cualquier formatu de vienta (cadena corporativa, franquicia, comerciu asociáu, comerciu independiente).
    • Director d'establecimientu o grupu d'establecimientos y les sos distintes secciones.
    • Dirección o equipu de xestión d'un centru comercial.
    • Dirección o equipu de xestión d'una central de compres.
    • Dirección d'una plataforma loxística.
    • Mando entemediu nel equipu de xestión de la empresa comercial nes árees d'espansión, marketing, merchandising, promoción y animación de los puntos de vienta, atención y fidelización de los veceros, vientes, compres, recursos humanos, departamentu financieru, alministración y sistemes de xestión, según nueves tecnoloxíes, distribución física, loxística y xestión de cuentes clave.
    • Responsable comercial y de marketing de cualquier empresa de productos de consumu (bienes de consumu frecuente y duraderu).

    Plan d'estudios

    El Cursu Espertu Universitariu en Dirección d'Empreses de Distribución Comercial tien una duración de seis meses, ta entamáu en cinco módulo y cuenta con un total de 24 creitos ECTS. Tolos módulos empiecen y rematen con una conferencia o seminariu.

    MÓDULU 1: BASES ESTRATÉXIQUES N'ECONOMÍA Y DIRECCIÓN D'EMPRESES

    • 1.1. Antecedentes y situación actual del sector de la distribución comercial
    • 1.2. Globalización y cambéu na economía mundial: nuevos factores de localización
    • 1.3. Nuevos enfoques de les empreses detallistas: orientación al mercáu y estratexa
    • 1.4. El calter entamador en distribución comercial: creación d'empreses y plan d'empresa
    • 1.5. Introducción al analís estratéxicu de la empresa

    MÓDULU 2: DISEÑU Y PLANIFICACIÓN DE CANALES DE DISTRIBUCIÓN

    • 2.1. Diseñu y selección de canales de distribución
    • 2.2. Analís de relaciones ente empreses de la canal de distribución: trade marketing
    • 2.3. Asociacionismo en distribución comercial. Franquicies y centrales de compra
    • 2.4. Nueves tecnoloxíes en distribución comercial. Internet y comerciu electrónicu
    • 2.5. La importancia de la loxística en Distribución Comercial

    MÓDULU 3: COMPETENCIES Y HABILIDAES DIRECTIVES EN DISTRIBUCIÓN COMERCIAL

    • 3.1. Habilidaes directives: lideralgu, comunicación, negociación, recursos humanos
    • 3.2. La xestión financiera de la empresa
    • 3.3. Sistemes d'información ya investigación de mercaos
    • 3.4. Comportamientu del consumidor. Marketing d'esperiencies y emociones
    • 3.5. Analís de la decisión d'inversión
    • 3.6. Analís de la decisión de financiamientu
    • 3.7. La importancia de los Recursos Humanos en Distribución Comercial

    MÓDULU 4: ESTRATEXES COMERCIALES DE LA EMPRESA DETALLISTA

    • 4.1. Xestión del espaciu. Localización ya instalaciones d'empreses detallistas
    • 4.2. Diseñu de redes de distribución
    • 4.3. Técniques y vienta y negociación
    • 4.4. Diseñu y planificación del puntu de vienta: merchandising y xestión por categoríes
    • 4.5. Decisiones de surtíu y marca del distribuidor
    • 4.6. Estratexes de preciu
    • 4.7. Calidá del serviciu y atención al veceru: estratexes de recuperación del serviciu
    • 4.8. Comunicación integrada de marketing nes empreses detallistas
    • 4.9. Desenvolvimientu de nuevos productos y servicios. Innovación en serviciu
    • 4.10. La internacionalización de les empreses de distribución comercial
    • 4.11. El modelu de centros comerciales. Situación y perspectives de futuru

    MÓDULU 5: REDOLADA LLEGAL Y DESENVOLVIMIENTU DE LA DISTRIBUCIÓN COMERCIAL

    • 5.1. Marcu xurídicu de la distribución comercial: la cuestión competencial. Contratos
    • 5.2. Urbanismu comercial 5.3. Propiedá horizontal
    • 5.4. Contratos: Contratos de Distribución
    • 5.5. Condiciones xenerales de contratación
    • 5.6. Los códigos de conducta
    • 5.7. El contratu internacional de distribución
    • 5.8. Arrendamientos urbanos
    • 5.9. Los espedientes sancionadores de consumu
    • 5.10. Derechu comuñal de la distribución
    • 5.11. Convenios colectivos
    • 5.12. Derechu del consumu
    • 5.13. Comerciu minorista
    • 5.14. El comerciante individual. Persones xurídiques. La Responsabilidá
    • 5.15. Mercar-vienta como exa de contratación y llibertá contractual 

    Contactu

    • Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial

      Facultá d'Economía y Empresa

      Avenida del Cristu s/n

      33006 UVIÉU (Asturies)

      Teléfonu: 628 30 77 64

      Email: catedrafarecesdc@uniovi.es

    Coordinación :

    • Rodolfo Vázquez Casielles

      Teléfonu: 985 10 36 91

      Email: rvazquez@uniovi.es

      Despachu: Facultad de Economía y Empresa, Departamento de Administración de Empresas - Área de Comercialización e Investigación de Mercados. Avda. del Cristo s/n. 33006 Oviedo.

    • Eduardo Estrada Alonso

      Teléfonu: 98 525 62 63

      Email: Eduardo@estrada-alonso.com

      Despachu: Facultad de Derecho Departamento de Derecho Privado y de la Empresa – Área de Derecho Civil

    • Juan Trespalacios Gutiérrez

      Teléfonu: 985 10 36 92

      Email: jtrespa@uniovi.es

      Despachu: Facultad de Economía y Empresa Departamento de Administración de Empresas - Área de Comercialización e Investigación de Mercados Avda. del Cristo s/n, 33006 Oviedo

    • Mª José Sanzo Pérez

      Teléfonu: 985 10 28 24

      Email: mjsanzo@uniovi.es

      Despachu: Facultad de Derecho Departamento de Derecho Privado y de la Empresa – Área de Derecho Civil

    Otras webs del máster: