Noticias

  • El Coru abre les sos pruebes a tola comunidá universitaria pa incorporar nuevos integrantes

    08 de Xineru 2014

    Estudiantes, profesores y personal d'alministración y servicios van poder allegar a la selección, que se va realizar nel Paraninfu dende'l 8 de xineru al 13 de febreru

    Actuación del coru universitariu.

    El Coru Universitariu va realizar pruebes d'accesu pa incluyir a nuevos integrantes dende güei miércoles 8 de xineru hasta'l próximu 13 de febreru. Les pruebes abrir a tolos miembros de la comunidá universitaria: estudiantes, profesores y personal d'alministración y servicios. La selección va desenvolver nel Paraninfu de LAUDEO Centru Cultural d'Estensión Universitaria los llunes y xueves de 20:00 a 21:00 hores y los martes y miércoles n'horariu de 15:30 a 16:30 hores.

    Los integrantes del coru van poder perfeccionar y adquirir una conocencia práctica de la so voz por aciu un Cursu de Cantar Coral y Técnica Vocal gratuitu. Pa pasar a formar parte del coru ye necesariu asistir a dos pruebes. Dempués de la primera, si demuestra un bon oyíu musical y una voz apta pal cantar, va realizase una segunda prueba con delles obres del repertoriu, con cuenta de valorar la capacidá de los aspirantes pal aprendizaxe de les partitures y l'integración vocal dientro del grupu.

    Los estudiantes de la Universidá van poder convalidar la so participación nel Coru por 3 creitos ECTS (nos estudios de Grau) o por 6 creitos de llibre configuración (nes enseñances ensin afaer al Espaciu Européu d'Educación Cimera), siempres qu'acrediten una asistencia a los ensayos y conciertos programaos de, siquier, el 90 per cientu. Amás, van poder beneficiase d'una ayuda económica que la so cuantía establecer según les disponibilidades presupuestaries.

    Los comenenciudos en realizar les pruebes pueden allegar directamente o solicitar más información nel Vicerrectorado d'Estensión Universitaria y Comunicación (C/ Principáu, 3, 1º), llamando a los teléfonos 985104910 / 985104911 o al traviés del corréu electrónicu dirextension@uniovi.es.


Buscar