Noticias

  • El CEI va convocar en septiembre ayudes pa los cursos d'idiomes na Casa de les Llingües

    03 de Agostu 2012

    Los miembros de la comunidá universitaria interesaos en completar dalgunu de los cursos xenerales de llingües pueden matriculase hasta'l 11 de setiembre

    Alumnos de la Casa de les Llingües de la Universidá d'Uviéu

    El Campus d'Excelencia Internacional va convocar en septiembre ayudes a la matrícula pa los miembros de la comunidá universitaria (PDI, PAS y estudiantes) comenenciudos en completar dalgunu de los cursos xenerales d'idioma que la Casa de les Llingües va impartir mientres el cursu 2012-13. Van Poder allegar a ella aquelles persones que se matricularen nos cursos de la Casa de les Llingües. El plazu de matrícula pa los cursos xenerales de llingües cierra'l próximu 10 de setiembre.

    Amás, el CEI va ufiertar ayudes específiques pa el profesores que quieran asistir a los cursos conversacionales d'inglés de nivel B2 o cimeru y qu'impartan clases espositives en dalgún de los itinerarios billingües de les titulaciones de Grau o nes titulaciones de Máster Universitariu que s'impartan n'inglés.

    La convocatoria pa dambes ayudes va faese pública nel mes de setiembre.

    Dientro del proyectu Ad Futurum, el CEI promueve estes ayudes como parte de les sos exes estratéxiques de internacionalización de la docencia ya impulsu de la proyección esterior de la Universidá d'Uviéu.


Buscar