Estudios de Grau

Oferta 2016/2017

• Doble Grau en Matemátiques y Física

Ingresu y salées profesionales

Perfil d'ingresu
    • Bachilleratu encamentáu cola PAU superada: Científicu-Técnicu.
    • Ciclu formativu de grau cimeru encamentáu: Alministración y Finances, Alministración de sistemes informáticos en rede, Eficiencia enerxética y enerxía solar térmica.
    • Prueba d'Accesu pa mayores de 25, 40 o 45
    • años.
    • Titulación universitaria.

Pa cursar el Doble Grau de Física Matemátiques ye conveniente tener interés pola Ciencia, una bona base en matemátiques, estadística y cálculu, capacidá de razonamientu lóxicu, analís, resolvimientu de problemes, comprensión astracta y maña numbérica.

Salíes profesionales

El tituláu va poder resolver problemes aplicaos a árees como criptografía, analís de datos, modelización, tecnoloxía espacial y aeronáutica, TIC, electrónica, acústica, magnetismu, producción d'enerxía, ciencies atmosfériques, protección radiolóxica, defensa, metroloxía y calibración, xeodesia y prospección, etc.

Perfiles profesionales:

• Investigación y Docencia.
    • Informática y Telecomunicaciones.
    • Industria, Enerxía, Banca y Finances.
    • Consultoría y xestión de proyectos.
    • Prospección de mercaos y analises de riesgos.
    • Meteoroloxía.
    • Alministración Pública y Sanidá: Radiofísica Hospitalaria – FIR, Física Médica.
    Atribuciones profesionales

Instalaciones y servicios

La Facultá de Ciencies cunta con aules d'ordenadores pa la docencia y usu de los estudiantes, dellos llaboratorios pa práctiques esperimentales, comedor, sala d'estudios y sala de Graos. Coles mesmes, dispon de biblioteca, dos sales de llectura y delegación d'estudiantes.

Movilidá y relaciones internacionales

Esisten convenios ERASMUS pa estudios nes universidaes de Viena (Austria), Tubinga y Clausthal (Alemaña), París y Grenoble (Francia), y L'Aquila, Trieste, Napoles y Salerno (Italia); según un conveniu internacional cola universidá de Virginia (EEXX).

Igualmente esisten alcuerdos SICUE/SÉNECA con delles universidaes españoles.

Práctiques, empléu, plan d'acción tutorial

Los alumnos van poder realizar práctiques esternes nel Hospital Universitariu Central d'Asturies, l'Institutu Oftalmolóxicu Fernández-Vega, n'Inxenieros Asesores S.A., el CERN, y l'Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET). Amás van disponer del serviciu d'empleabilidá de la Universidá d'Uviéu.

Característiques del centru